En bild från Svartåbanan

Två elmotorvagnar av litt X16/17 och en ensam resenär vid Brånsta. - klicka för att stänga rutan
Två elmotorvagnar av litt X16/17 och en ensam resenär vid Brånsta. Tåget är på väg mot Örebro. Bilden togs någon gång mellan åren 1978 och 1985. Anders Forsberg. Publicerad fredagen den 19 september 2014

Bilden visas på dessa sidor

På bilden syns dessa byggnader med anknytning till Svartåbanan

Tillbaka

Tillbaka till Bli medlem
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Bli medlem uppdaterades den 19 februari 2026 och har visats 8577 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2297723 besökare sedan den 18 oktober 2006