En bild från Svartåbanan

Den östra järnvägsbron vid Karlslund den 11 november 2011. - klicka för att stänga rutan
Den östra järnvägsbron vid Karlslund den 11 november 2011. Fotot är taget från sydväst och Svartåns vatten rinner lugnt efter fördämningen längre uppströms. Obserera att graffitin på mittpelaren är något utsuddat. Rasmus Axelsson. Publicerad onsdagen den 2 maj 2012

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Forskning
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Forskning skapades den 19 februari 2008 och har visats 23698 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2297733 besökare sedan den 18 oktober 2006