En bild från Svartåbanan

Betongsliprar på Svartåbanan nära Örebro S den 7 mars 2008. - klicka för att stänga rutan
Betongsliprar på Svartåbanan nära Örebro S den 7 mars 2008. Några gamla träsliprarna ligger i en hög i bakgrunden varav flera var hårt slitna. Rasmus Axelsson. Publicerad fredagen den 7 mars 2008

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Innehåll
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Innehåll skapades den 18 oktober 2006 och har visats 36397 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2297716 besökare sedan den 18 oktober 2006