En bild från Svartåbanan
Betongsliprar på Svartåbanan nära Örebro S den 7 mars 2008. Några gamla träsliprarna ligger i en hög i bakgrunden varav flera var hårt slitna. Rasmus Axelsson. Publicerad fredagen den 7 mars 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Innehåll
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Innehåll skapades den 18 oktober 2006 och har visats 36397 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2297716 besökare sedan den 18 oktober 2006