En bild från Svartåbanan

Uthuset vid Västra Via banvaktstuga den 7 september 2009.  - klicka för att stänga rutan
Uthuset vid Västra Via banvaktstuga den 7 september 2009. Dasset stod förmodligen vid den närmaste gaveln och garaget vid bortre gaveln är tillbyggt pÃ¥ senare tid. Rasmus Axelsson. Publicerad måndagen den 30 november 2009

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1814254 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2297724 besökare sedan den 18 oktober 2006