En bild från Svartåbanan
Södra infarten till Latorpsbruk station den 25 januari 1974. Bilden är tagen in mot Latorpsbruk med Holmstorp och SvartÃ¥ i ryggen. Infartssignalen visar »kör« med ett grönt sken. Ingemar Juhlin. Publicerad måndagen den 3 mars 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Nyheter
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Nyheter skapades den 18 oktober 2006 och har visats 28885 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2317768 besökare sedan den 18 oktober 2006