En bild från Svartåbanan
Förmodad sopkur i Gropen den 24 april 2008. Troligen är detta stationshusets sopkur, en liknande fanns i Latorpsbruk. Rasmus Axelsson. Publicerad måndagen den 28 april 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1827709 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2321877 besökare sedan den 18 oktober 2006