En bild från Svartåbanan

Banvallen mellan Kvistbro och Bälsåsby den  14 juni 2008. - klicka för att stänga rutan
Banvallen mellan Kvistbro och BälsÃ¥sby den 14 juni 2008. Mellan vägöverÃ¥ngen i Västra Hulvik och BälsÃ¥sby används banvallen som väg, främst av lokalbefolkningen. Bilden är tagen i riktning mot BälsÃ¥sby. Rasmus Axelsson. Publicerad söndagen den 15 juni 2008

Bilden visas på dessa sidor

Tillbaka

Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1827706 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2321875 besökare sedan den 18 oktober 2006