En bild från Svartåbanan
Infarten till Örebro S den 7 mars 2008. Fotografen står med vägkorsningen Radiatorvägen och Svartå i ryggen. Rasmus Axelsson. Publicerad fredagen den 7 mars 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Startsida
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Startsida uppdaterades den 5 februari 2008 och har visats 1827713 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2321877 besökare sedan den 18 oktober 2006