En bild från Svartåbanan
Bron över SvartÃ¥n mellan Gropen och Kvistbro den 17 oktober 2007. Bron nÃ¥s lättast frÃ¥n västra sida eftersom banvallen har grävts bort pÃ¥ den östra sidan. Rasmus Axelsson. Publicerad måndagen den 7 januari 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Bilder
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Bilder uppdaterades den 12 oktober 2025 och har visats 50560 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2319023 besökare sedan den 18 oktober 2006