En bild från Svartåbanan
Interiör i elmotorvagn X10 den 23 mars 1985. Tåget var här tydligen så välbesatt att folk fick stå. Karl-Olof Karlsson. Publicerad fredagen den 11 april 2008
Bilden visas på dessa sidor
Tillbaka
Tillbaka till Bilder
© mfÖrSJ 2006-2026
Sidan Bilder uppdaterades den 12 oktober 2025 och har visats 50572 gånger sedan dess
www.svartabanan.se har haft 2321891 besökare sedan den 18 oktober 2006